Bestuur


Bestuur

De diverse taken binnen de vereniging worden uitgevoerd binnen een commissiestructuur welke functioneert onder de verantwoording van het bestuur. De vereniging kent drie vaste commissies: de Muziekcommissie, de Ledenzorgcommissie en de Evenementencommissie.

Het bestuur heel verschillende taken en verantwoordelijkheden, waaronder het onderhouden van interne en externe contacten, het bijhouden van de financiële en secretariële administratie, het coördineren van promotionele campagnes en het organiseren van evenementen en activiteiten. Op deze pagina kun je kennis maken met het bestuur van Muziekvereniging Sint Cecilia.


Frank van Mierlo  Voorzitter

 “Als voorzitter ben ik samen met het overig bestuur verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging. Maandelijks leid ik de bestuursvergaderingen en ben ik het directe aanspreekpunt voor onze leden en derden en vertegenwoordig ik de vereniging naar buiten. Als voorzitter vind ik het erg belangrijk om te weten wat er speelt in de vereniging.”

Marjon de Groot Secretaris

“Als secretaris ben ik verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het ledenbestand. Aan- en afmeldingen, adreswijzigingen en dergelijke, worden bij het secretariaat gemeld en verwerkt in het ledenbestand. Verder is het secretariaat verantwoordelijk voor de communicatie naar de Gemeente, de Bond en de overige korpsen.
Ook  zorgt het secretariaat ervoor dat correspondentie, die binnenkomt, wordt doorgesluisd naar leden binnen de vereniging, die van die informatie op de hoogte moeten blijven. De secretaris schrijft bestuursvergaderingen en ledenvergaderingen uit en maakt hiervan verslag.”.

Gerard van Mulken Penningmeester

“Als penningmeester ben ik verantwoordelijk voor het beheer van de financiën zodat er een correcte afwikkeling is van alle financiële posten”. Ik word ook wel de schatbewaarder genoemd en vorm tezamen met de voorzitter en secretaris de vaste kern van het dagelijks bestuur van de vereniging”. 


Peter van de Ven Voorzitter evenementencommissie

“Als voorzitter van de evenementencommissie ben ik verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen en activiteiten. Zo worden er afspraken gemaakt, benodigdheden geregeld, taken onderverdeelt, een draaiboek opgesteld en een evaluatie geschreven zodat in toekomstige events alles uit de kast gehaald kan worden’.

Hedwig Roubroeks (aspirant) Voorzitter Jeugd en Opleiding

“Als aspirant voorzitter van de jeugd- en opleidingscommissie wil ik samen met de andere commissieleden kijken naar wat de behoefte is van de jeugd van onze vereniging en proberen daar zoveel mogelijk bij aan te sluiten. Een belangrijk aandachtspunt is de muziekopleiding. We streven ernaar de jeugd zover mogelijk te laten komen binnen hun eigen mogelijkheden. Daarnaast staat vooral het plezier voorop, niet alleen wat betreft het samen muziek maken, maar ook buiten de repetities om. Door het organiseren van verschillende activiteiten hopen we deze doelen te bereiken.”


Daan Vonk Voorzitter PR en Communicatie

“Als aanspreekpunt voor communicatie ben ik verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie van de vereniging. Als onderdeel daarvan beheer ik de website en coördineer de sociale media”.

vacature Voorzitter muziekcommissie